Vóila

Titta vad jag har fixat. Bildbevis på första tanden!


Ni ser den där va? Till vänster i underkäken. Kan ju tillägga att Tyra var heligt förbannad när den här bilden togs, det är enda sättet att få henne att visa det lilla grynet.



Det syns kanske inte så bra eftersom nallen ligget i vägen för benen, men här poserar Tyra i krypställning.



Ett litet flygplan :-)

Alla bilderna är tagna med min värdelösa mobilkamera, så dom är väl inte så bra. Men det är så himla svårt att fota Tyra med stora kameran nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Linnea H

Hon har inte bitit någon av er än? Min lillebrors första tand hördes - pappas nagelband var den första att känna av dess närvaro... :D



Tack för inbjudan till barndopet/homecomingen. Det hade varit jättekul att komma, men samma kväll ska vi åka på kryssning i 2 dygn. Vi behöver åka hemifrån samtidigt som ni börjar. Kan vi hitta något annat tilfälle att träffas kanske? Ser fram emot att träffa Tyra (och er) live.

2009-09-08 @ 15:40:15
Postat av: Annica

Njae, hon är ganska snäll med tanden :-)



Synd att ni inte kan komma. Vi får boka in en dejt sen, vi är ju ganska nyfikna på er bula också! Hoppas du mår bra?

2009-09-08 @ 23:35:39
URL: http://skaneexil.blogg.se/
Postat av: Linnea H

Jag har mått bra hela tiden, vilket är skönt. Nu börjar bulan dessutom synas sådär mycket så att folk kanske vågar fråga. Men en dejt får vi boka. Det ska bli roligt att träffas.

2009-09-09 @ 08:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0