Till alla tandvårdsrädda...

Laga tänderna med laser!!! Det var typ skönt. Inte läskigt någonstans. Inte alls! Det låter som ett scam, visst gör det? Jag trodde också det. Det måste ju finnas en hake, tänker man. Men nä, jag hittaden den i alla fall inte.

Jag kan verkligen rekommendera er att testa detta, om ni någongång skulle bli tvugna att laga något. Ingen bedövning behövs, och det kändes som att det tog typ 30 sekunder, sedan sprutade hon i fyllning och bad sköterskan härda med en blå lampa. Jag satt på helspänn och förstog ingenting och tänkte att "snart börjar det". Då plockar hon av mig den där hakklappen och säger att det är klart och att jag kan resa på mig och gå. Jag blev nästan besviken, var det inte mer liksom?

Hon sa i och för sig att mitt hål var jättelitet, men i alla fall. Mer laser to the people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0