Pimpad vagn

När Johanna och jag åkte förbi Jönköping här om veckan passade jag på att smita in på en Bugabooaffär och inhandla lite nytt. Igår kliade det i fingrarna att testa, så nu har vagnen fått en ny rosa skepnad. Ombyte förnöjer :-)


Tyras vagn som den brukar se ut, offwhite:




Tyras vagn med nya rosa topklädseln:




Självklart var jag tvungen att inhandla en lattehållare också. Väldigt praktiskt faktiskt, både för
den där vattenflaskan som man aldrig vet vart man ska göra av, eller för Tyras nappflaskor. *nöjd*
 

Kommentarer
Postat av: Thea

ooh, tufft! nu kommer ni ju att vara supercoola när ni är ute och promenerar.

Stor kram från uppsala!

2009-06-14 @ 18:26:52
Postat av: Anonym

Tack Thea! Vi måste höras å planera dejt här nere sen. Kram

2009-06-14 @ 20:57:11
Postat av: Annica

Mitt namn försvann av nån anledning ovan, men det var ju jag som skrev såklart :-)

2009-06-14 @ 20:58:11
URL: http://skaneexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0