Vardag

Jag inser att det kanske är lite ologiskt att döpa ett inläggs som skrivs just en söndag till vardag, men jag tänkte dela med mig av några glimtar från vår vardag under veckan som gått. En vecka som till stor del präglades av Tyras vaccination och Josefs tentor.

Tyra blev rätt sänkt av sputorna hon fick i måndags. Febrig, gnällig och lite allmänt ynklig. Glädjen var därför stor när hon precis lagom till vår minisemester i fredags plötsligt var sittt gamla vanliga jag igen, med skratt som avlöser varandra och ett tålamod som förvånar alla. Hon är fantastisk!

Tentorna som Josef skrev i onsdags gick bra dom också, så skönt! Nu har han bara två tentor kvar att skriva imorgon, sedan är det förhoppningsvis slut på tentor på ett bra tag framöver! Mer tid för Tyra och mig - we like!! :-)


Pappa leker alltid de roligaste lekarna!



Åh, vad vacker jag är!



Lite febrig efter vaccinationen, då är det skönt att ligga naken och leka.



Se så stor jag har blivit i mitt babyskydd nu! Snart dags att ta bort spädbarnskudden...



Tyra har en "thing" för tvättlappar. Hon lyckas alltid pilla fram dem, hur små eller gömda dom än må vara. Många gånger är tvättlappen roligare än själva leksaken.


En shoppingtur med mamma.



Påkomna mitt under en eftermiddagslur i soffan.



Åh, vad mina nya leksaker är roliga!



Dom är mina, fattar du? Försök inte ta dom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow vilka fantastiskt underbara bilder! Miss you so much!

2009-07-29 @ 22:27:58
URL: http://systerjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0