Tisdag och onsdag

 

Igår var det ju tisdag och idag är det onsdag, visste inte vilket som passade bäst som rubrik. Gårdagen började i alla fall med en shoppingrunda på stan. Så kul att äntligen få tid till det! Och det blev en väldigt bra runda. Trots att vi bara hann in i en knapp handfull butiker så fick jag med mig en hel del! T-shirts och linnen, någon topp och en kofta. Inget märkvärdigt, men sådant som behövs. Tillsammans med grejerna jag hittade på H&M på Gränby i tordags så känns det nu äntligen som att jag börjar ha något att sätta på mig igen. Sååååå skönt, det har verkligen varit en stor ångest i stort sett varje dag innan.

Sedan träffade vi i alla fall Jonas för en låååång och härlig lunch. Vi käkade på Åhléns, gallerian med bäst AC i stan. Tänkte att det kunde vara skönt för Tyra att få svalka sig en stund. Åhléns var dock riktigt bra att fika/luncha på! Måste komma ihåg det i framtiden. Gott om plats, väldigt lite folk, riktiga soffor att hänga i, mycket mat och enligt Josef var det även bra skötbord å sånt. Fina grejer!

När vi suttit så vi fått träsmak gick vi vidare en sväng på stan och då fanns det utrymme för lite Tyrashopping. Gjorde en del reafynd, najs! Sedan vinkade hejdå till Jonas och begav oss ut till Agersta för att hälsa på Allies lilla söta islänning Ylva. Hann aldrig träffa henne innan vi flyttade, men hon var väldigt fin. Tyras första möte med en häst!

Nu ska vi bada Tyra och göra oss i ordning, sedan ska jag ta med mig lillbruden och åka till Bälinge en sväng. Vi ska hälsa på hos Tove och hennes sötnosar Meija och Stella i deras nya hus. Ska bli väldigt roligt! Sedan ska vi försöka hinna med några ärenden i stan innan vi ska träffa Niclas och Jessica vid kl 19. Blir nog en bra dag det här också! :-)




Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var härligt att ses. Det måste vi göra om ;)

Hälsa Tyra!

2009-07-03 @ 17:45:17
URL: http://lundbacken.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0