BVC update

– 5 610 gram.
– Finfina andningsljud helt utan sekret.

Bra BVC-besök. Vid varje vägning visar vågen plus, men bara lite. Kurvan går lite upp och ned. Det blir vägning om två veckor igen, dom gillar att hålla koll. Skönt i alla fall att det inte var nåt konstigt slem i lungorna. Tyra har alltid varit rosslig i halsen, som att man vill att hon ska harkla sig liksom. Vi har aldrig ifrågasatt det, eftersom vi tänkt att det säkert är normalt, men nu senaste veckan har det känts som att hon nästan sätter slemmet i halsen några gånger. Då undrar man ju, och då är det ju väldigt skönt att få bekräftat att hon är purfrisk!

I helgen ska det vara marknad här i byn. Dom har hållt på att fixa flera dagar redan, och nu såg vi att det dykt upp några bajamajor, vägspärrar och några knallar som stod och meckade med sina husvagnar och stånd. Imorgon öppnar dom, jag tycker att det ska bli jättekul! Har hört så mycket om den där marknaden, den är tydligen känd i trakterna och härlig festivalstämning utlovas. På lördag kommer en av Tyras BB-kompisar med sina föräldrar, så då ska vi mingla runt med dem. Blir kul, sist vi sågs vaggade vi runt i BB-korridorerna i såna där fula sjukhusnattlinnen och varsina plasbaljor med två minibebisar, höga på hormoner. Blir spännande att ses nu, i verkliga livet!

Kommentarer
Postat av: Josua

Jag måste säga otroligt vilken rolig design du har hittat! Inspirerar mig och det är bättre än allt jag hade i tankar att göra :) Ser super ut!

2009-08-14 @ 01:31:44
URL: http://www.josuapedersen.se
Postat av: Annica

Tack!! Magnus räddade mig :-) Hoppas verkligen att brevbäraren kommit till dig i tid?? Kram

2009-08-14 @ 21:12:52
URL: http://skaneexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0