Lite bilder från helgen

Nu har Josef äntligen fixat bildproblemet! Så eftersom det har varit så fattigt med bilder här tänkte jag nu bjuda på en hel drös.


Helgen började med fest på Ljunghusen i fredags. Men först skulle Tyra bada och bli fin. Det brukar inte vara hennes favoritsysselsättning direkt, utan brukar sluta i en gråtkavalkad. Men den här gången gick det faktiskt riktigt bra!


Festen började traditionsenligt med lite volleyboll...


...Tyra och jag försökte hålla oss lite avsides, för att undvika både solen och hårda bollar.


Volleybollen tog lite längre tid än väntat så det blev inte grillning förrän vid 20:30, då solen nästan hade hunnit gå ner...


...så festen flyttade in rätt fort. Både jag och Josef var såååå trötta hela kvällen.


Johanna och Daniel hade kommit på en kul lek.


Tyra höll låg profil och tillbringade ungefär 98% av kvällen i Johannes famn...


...där hon såg ut att trivas alldeles utmärkt.


I Lördags åkte vi iväg till Helsingborg igen. Tyra gillar att åka bil! (För det mesta...)

Nä, jag hann visst bara halva helgen... Tyra sover typ 5 minuter, vaknar och är ledsen 20 minuter, sover 5 minuter, vaknar och är ledsen 20 minuter osv... Och har så gjort typ hela dagen idag. Det har inte alls varit hennes dag idag, stackaren. Bara att hoppas på att morgondagen blir lite gladare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Å vilken supersöt unge! Saknar redan den första, späda tiden... Tack för bilderna.

2009-04-27 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0