Torsdag.

Sista veckan i Uppsala är inte oväntat intensiv. Hinna färdigt på jobbet, alla som ska träffas en sista gång, allt man måste fixa inför livet i en håla, och alla tusentals saker man borde göra hemma men inte hinner med... Huvudet är med andra ord rätt fullproppat. Då är det ju skönt att man i alla fall sover som en gudinna på nätterna så man vaknar pigg och utvilad varje dag (NOT).

Jag försöker intala mig själv varje dag att det är sista gången för en massa saker, men det verkar inte gå in. Jag kommer nog inte förstå förrän jag vaknar där nere i Ljungbyhed på måndag och allt bara är tyst, lugnt och ..totalt kravlöst! Det kommer nog att kännas väldigt konstigt...

Jag försöker att inte vara så sentimenal kring alla hejdå:n och avslut, men igår var det väl lite svårare. Träffade förmodligen min sötaste Emma för sista gången på väldigt länge då, DET känns konstigt. Men jag tror ju fortfarande att vi kommer att ses igen innan jag drar, även om jag innerst inne vet att det inte är så. Trevlig thai-buffé iaf, och sen mötte vi upp Lucy på Ofvandahls för lite Poetry Slam.

I kväll blir det sushi (igen) med Magnus, Carina och Josua. Josua som drar till London imorron för att starta sitt nya liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0