På allmän begäran...

Här är min blogg! Tjohoo...
Jag är väl fortfarande inte helt fäst vid tanken, och vet inte hur aktiv jag kommer att vara. Men nu gör vi ett försök i alla fall! En alldeles dagsfärsk bild på min numera gigantiska mage bjuder jag i alla fall på. Ganska seriöst!

Har precis varit och vänt i södra Sthlm. Lämnat av Josef och några lådor till Biffen och Tristan. Det var sista gången, någonsin! Nästa vecka är vi nog nere i Ljungbyhed vid den här tiden, om allt går enligt planen. Då ska vi bo där, jag ska inte jobba och vår lilla bebis ska födas. Det känns riktigt konstigt att tänka på, ändå är det bara en vecka kvar nu innan det nya livet börjar! Så sjukt...

I morgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka - min sista på lääääänge!! :-)


Vecka 37

Kommentarer
Postat av: Josef

Vad roligt att du äntligen skaffat blogg! :)

2009-03-01 @ 19:28:29
Postat av: Hanna

Yes! Annica har en blogg! Så kul! Jag ska följa den varje dag:-) Hoppas att du uppdaterar ofta:-)

2009-03-03 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0