Fri!!

Sista dagen på jobbet blev lite mer stressig än väntat. Men nu är det över! Jag är fortfarande uppe i varv och distraherad av massa andra saker, men när det väl sjunker in att jag är LEDIG så kommer det nog kännas grymt skönt! :-)

Josef sa när jag hämtade honom (1,5 timme sen...) att nu har vi sovit, ätit och levt ifrån varandra för sista gången! Det har jag faktiskt inte tänkt på, men det är ju sant. Så skönt. Nu är vi sambos på riktigt igen! :-)

Min kropp har varit helt paj sen allt packande på jobbet, så jag har varit förvisad till soffan ikväll när Josef har fixat här hemma. Hoppas att jag är lite mer rörlig imorron, annars kan det bli en grymt jobbig helg. Bebisen har iaf underhållit med sina alienrörelser under huden. Det ser så sjukt ut när den ligger och drar sina små fötter snabbt och ibland lite trevande fram och tillbaka under huden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0