Duktig förmiddag!

Idag har jag haft värsta duktiga förmiddagen. Josef fyller år imorron så jag passade på att fixa lite bus medan han var å flög en sväng till Ronneby. Värsta turen att han var borta så länge som en hel förmiddag, oftast är han hemma nästan hela dagarna och då är det ju inte så lätt att fixa hemliga saker :-)

Jag hade glömt ställa larmet så jag hade tur som vaknade av ett sms vid 8, tur att jag hade glömt stänga av ljudet på mobilen oxå. Sen dess har jag iaf grejat. Roligt. Exakt vad jag har gjort borde jag dock inte avslöja, eftersom jag vet att mannen är här inne och snokar runt ibland.

Nu ska jag snajda om från myskläderna och bege mig till Hemköp för diverse inköp och posta en present till min yngsta lillebror som fyller 17 år på lördag. Solen skiner från en klarblå himmel som vanligt, så härligt! Om jag orkar ska jag nog gå en liten promenix också... Hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt det låter! Hoppas att det blev en lyckad överaskning idag. Hälsa Josef grattis! Här i Uppsala skiner solen idag faktiskt (det händer ju inte allt för ofta...) Kram

2009-03-26 @ 09:15:29
Postat av: Josua

Åhh :) 3 dagar kvar!! Sorry att jag inte tittat in så ofta, internet funkade inte så bra ju. Hälsa Josef grattis!!

Jag vill så gärna träffa er :)

Love you!

2009-03-26 @ 12:53:01
URL: http://www.josuapedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0