Koma

Shit! Förstår ni hur trött man kan bli av 7 st  halvårsbebisar (+deras mammor) under några timmar? Speciellt när ens egen bebis råkar vara ganska trött, missnöjd och gnällig större delen av tiden... Jag är helt slut! Hjärnan känns helt tom! Tur att Josef var hemma och ville ta Tyra på en promenad när vi kom hem, annars vet jag inte vad jag hade gjort...

Tandläkaren gick förresten bra. Var där i förmiddags innan babyinfernot hemma hos Eva och Olivia. Ett endaste litet hål på fem år och en hel graviditet. Jag fick massa beröm för fina tänder. Tänk vad skönt! Jag ska förvisso tillbaks och laga nästa vecka, men ett litet plutthål och fin laser istället för borr känns ju knappt som att det bekommer längre då man målat upp skräckscenarion av rotfyllningar, läskiga operationer eller kanske ett antal visdomständer att dra ut. Så otroligt skönt att ha det där gjort! *stolt*

Och imorgon kommer äntligen mamma! Så roligt det ska bli! En hel lång helg tillsammans... :-D

Nu kom visst Josef hem med maten. Sushi idag - mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0